עד כה נבחרו 0 שירותים.  ליצירת קשר / צפייה ברשימה לחץ כאן.
     

השאר/י פרטים

ונחזור אליך בהקדם
שם
דוא"ל
טלפון
נושא
 


מרכזיות

השירות מעניין אותי
(לחץ כאן וצפה ברשימת השירותים שסומנו)
  • יצירת קשר עם נציג

  •  

    מרכזיה ורשת תקשורת זה עסק למקצוענים בלבד.

    על מנת לקבל החלטת קנייה נכונה למרכזייה ברשת התקשורת לחברתך חובה לערוך
    אפיון וייעוץ קפדני
     בכדי לחסוך כסף רב והוצאות לא צפויות בעתיד .
     

    שירותי הטלפוניה הינו חלק בסיסי ועיקרי עבור כל עסק מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר .
    בחירת מערך הטלפוניה הוא חלק לא פשוט ודורש בניית פתרון המותאם על פי תחום
    עיסוקכם , כמות העובדים , מספר הסניפים , מבנה הרשת שלכם ועוד .


    תהליך עבודת

    • הכרת העסק (תחום עיסוקיו , כמות עובדים)
    • בדיקת הרגלי עבודה.
    • שינויים עתידים של החברה.   
    • ציודי תקשורת קיימים.
    • פגישות עם ספקי התקשורת .
    • עזרה בחתימה על החוזים עם הספק הנבחר  .
    • ניהול הפרויקט אל מול ספק התקשורת .
    • מעקב עבודה אחר תהליך קבל ציודי התקשורת.
    • קביעת מועד הגעת הטכנאי של הספק הנבחר.
    • הכנת קובץ אקסל של קבלת ציודים לעובדים לפי סוג ושלוחה .
    • בדיקת הטמעת הפתרון שבוצע עד סופה .
    • הדרכת הפתרון עבור העובדים . 

    שירותי טלפוניה

    מרכזיות - ישנם מספר סוגים שונים ; מרכזיות IP , מרכזיות אנלוגיות , מרכזייה סלולרית ,
    CALL CENTER ועוד .

    אביזרי  קצה - טלפונים רגילים\חכמים\IP , טלפון אלחוטי , טלפון ועידה עבור חדר ישיבות ,
    מערכות ראש טלפוני , מצלמות , מתגים רגילים\POE , אינטרקום- פנקוד כניסה , נתב שיחות
    מערכת הקלטה , מערכות דואל קולי ועוד .


    חברות מובילות

    ישנם מספר חברות היודעות לספק מענה כולל עבור פתרונות הטלפוניה;

    • מרכזיות CISCO 
    • מרכזיות AVAYA
    • מרכזיות PANASONIC
    • מרכזיות מבוססות LINUX

    וכמובן ישנם מרכזיות רבות ושנות .

    כיום חברות התקשורת יודעות להציע את פתרונות המרכזייה בשתי דרכים עיקריות

    • רכישת מערך הטלפוניה בתשלום חד פעמי או בתשלומים .
    • השכרה חודשית של מערך הטלפוניה על פי כמות משתמשים .

    כמובן הדרך היעילה והמשתלמת ביותר עבור ארגונים קטנים ועד בינונים הוא השכרת הציוד .

    יתרונות השכרה חודשית

    • רוב החבילות ללא התחייבות חודשית.
    • אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים .
    • ניתן להגדיל\להקטין את כמות המשתמשים על פי צורך העסק.
    • ניתן להחליף לטלפון מתקדם יותר\פחות.
    • עדכוני גירסאות חדשות למרכזייה.
    • אחריות והחלפת ציוד תקול.
    • שירות ותמיכה טלפונית . 
    • מחיר תחרותי .

    חברת   תלווה את תהליך העבודה מבחירת הספק ועד ליווי תהליך ההטמעה באירגונכם .

     

     



    << הקודםלרשימה המלאההבא >>

    MORNEX - שירותי ייעוץ בתחום התקשורת , טלפון: 072-2133899 פקס: 073-7104515 נבנה ע"י RoyalVision