עד כה נבחרו 0 שירותים.  ליצירת קשר / צפייה ברשימה לחץ כאן.
     

השאר/י פרטים

ונחזור אליך בהקדם
שם
דוא"ל
טלפון
נושא
 


הקלטת דיבוב למרכזיות

השירות מעניין אותי
(לחץ כאן וצפה ברשימת השירותים שסומנו)
  • יצירת קשר עם נציג

  • שירותי קריינות לצורך דיבוב מרכזיות הינו שירות מאוד פופולרי בקרב לקוחות עסקיים .
    רוב הלקוחת העסקיים החל ממשרד בעל 5 עובדים ומעלה מתחיל להתשמש בשירותי מרכזייה,
    בין אם זאת מרכזיית HOSTED (משותפת) ובין אם זאת מרכזייה ייעודית.

    ברוב שרותי המרכזייה ישנו שירות IVR (מענה אוטומטי) הנועד לספק כרטיס ביקור ראשוני עבור
    הלקוחות הפוטנציאליים או הקיימים  של חברתכם .

    בשירות ה- IVR נוהגים להקליט את שם החברה , תיאור החברה ושלוחות של העובדים .

    לצורך כך חברת  עובדת עם חברות קריינות הדואגות לספק מענה לצורך הקלטת הפתיח
    ועזרה בהטמעתה במרכזייה הנוכחית שלכם.

    תהליך העבודה

    כל מה שעליכם לעשות הוא לקבוע את המלל שהינכם מעוניינים שיושמע ברקע ולהעביר
    אלינו במייל ונדאג לספק לכם את ההקלטה המקצועית ונלווה את ההטמעה בין אם זה מול
    ספק התקשורת שלכם ובין אם זה מול איש המרכזיות שלכם .

    דוגמא 

    "ברוכים הבאים לחברת מורנקס , חברה המספקת ייעוץ בתחום התקשורת טלקום .
    מעוניינים לקבל מענה מחברה אשר תאגד עבורכם את ספקי התקשורת  השונים ?
    הגעתם למקום הנכון , מורנקס תבצע הזמנה אל מול הספקים השונים כגון : שירותי אינטרנט, 
    ציודי אבטחה ,מדפסות סורקים ועוד. 
    אנו נדאג ללוות את התהליך  מרגע ההזמנה ועד לסיום הטמעתה "

    למחלקת המכירות לחץ 1 , לשירות לקוחות לחץ 2 , להנהלת חשבונות לחץ 3 , לתמיכה הטכנית לחץ 4
    למרכזנית לחץ 0 או המתן .
     
    נהוג שיהיה מנגינה ברקע בזמן המתנה .

    אנו בחברת  נדאג להתאים עבורכם את הפתרון  הנכון ונלווה את הטמעת ההקלטה  .

     


    << הקודםלרשימה המלאההבא >>

    MORNEX - שירותי ייעוץ בתחום התקשורת , טלפון: 072-2133899 פקס: 073-7104515 נבנה ע"י RoyalVision